Filters

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat is ‘Mijn SWA’

Mijn SWA is een online portal waar je jouw inschrijving bij SWA kunt terugzien.

Wat kan ik met ‘Mijn SWA’?

Uiteraard hopen wij dat je op de functie waar je op reageert, gelijk wordt aangenomen. Helaas lukt dit niet altijd. De ‘Mijn SWA’ omgeving maakt het voor iedereen eenvoudiger om te solliciteren bij SWA. Na éénmalig een account te hebben aangemaakt, kun je in de toekomst eenvoudig op vacatures reageren, zonder opnieuw alle gegevens in te moeten voeren. Bij een volgende sollicitatie is de motivatie voor de functie voldoende!

Is ‘Mijn SWA’ veilig?

Ja, alle gegevens worden gecodeerd verzonden waardoor onderschepping van de gegevens niet mogelijk is. Vanzelfsprekend kunnen wij dit nooit voor 100% garanderen.

Ik krijg een foutmelding nadat ik alle gegevens heb verzonden.

Controleer eerst de inbox en spamfilter van het opgegeven emailadres. Vaak is er ondanks een foutmelding, wel gewoon een e-mail met activatie code en link verzonden. Eventueel ontbrekende gegevens kun je via ‘Mijn SWA’ aanvullen zodat alles correct bij ons binnen komt.

Ik krijg geen activatie e-mail, wat nu?

Neem contact op met een medewerker van een SWA vestiging bij u in de buurt. Aan de hand van uw emailadres, zullen wij een nieuw wachtwoord aanmaken en toesturen. Dit kan soms een paar dagen duren.

Wanneer ik mijn motivatiebrief bijvoeg tijdens het inschrijven, wordt niet alle tekst zichtbaar. Wat nu?

Het veld motivatie bij inschrijven mag maximaal 1900 tekens (incl. spaties, leestekens e.d.) bevatten. Alle tekst daarboven wordt door sommige browsers afgekapt. Dit is echter internet browser afhankelijk waardoor het ook voor kan komen dat het op de website wel zichtbaar is, maar in ‘Mijn SWA’ niet.

Ik wil mij niet inschrijven want ik wil verder niet in de database opgenomen worden. Is dit mogelijk?

Met ‘Mijn SWA’ wordt solliciteren bij SWA eenvoudiger gemaakt. Het mag uiteraard geen belemmering zijn om te solliciteren. Inschrijven is helaas wel noodzakelijk om via de website te kunnen solliciteren. Mocht u zich aan het einde van de procedure willen uitschrijven, kan dit via ‘Mijn SWA’ eenvoudig met een druk op de knop! Heeft u andere bezwaren? Neemt u dan telefonisch contact op met een medewerker van de vestiging in uw buurt.

Ik heb al een account aangemaakt op een andere website van SWA. Moet ik nu hier weer een nieuw account aanmaken?

Nee, met uw account kunt u op alle SWA websites eenvoudig solliciteren.


Delen: